Raúl Santiago

Raúl Santiago

Doutor en Ciencias da Educación pola Universidade de Navarra e actualmente profesor da Área Didáctica e Organización Escolar da Universidade de La Rioja.

Foi director da Área de Recursos Multimedia da Fundación da UR e director do Centro Superior de Idiomas da Universidad Pública de Navarra. Tamén participou como asesor en proxectos nacionais e europeos sobre aplicacións das TIC na educación.

É director do Máster en Metodologías y Tecnologías Emergentes Aplicadas a la Educación e autor, entre outros, dos libros Formación online guía para profesores universitarios y The Flipped classroom, como convertir la escuela en un lugar de aprendizaje, Metodologías Inductivas: El desafío de enseñar mediante el cuestionamiento y los retosGamificación: Cómo motivar a tu alumnado y mejorar el clima en el aula Learning analytics: La narración del aprendizaje a través de los datos.

Participou no IV Encontro InspiraTICs para profesores (19 novembro 2015), coa súa conferencia acerca das Metodologías y modelos emergentes en la educación del siglo XXI.

Colaborou...

Relator no IV Encuentro InspiraTICs

Anterior Seguinte